Subject: Kutse koolitusele "Krunt, katastriüksus ja kinnistu seoses ruumilise planeerimisega"
From: "Alan Rood" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 08:59:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

KUTSE

Head planeerimisvaldkonna ametnikud ja spetsialistid!

Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi ruumilise planeerimise osakond
(RUPO) ootab Teid koolitusele „Krunt, katastriüksus ja kinnistu seoses
ruumilise planeerimisega“. Koolituse lektor on Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumiministeeriumi planeeringute järelevalve
valdkonna juht Külli Siim.

Koolitus toimub 29. mail kell 9.00-11.00 veebi vahendusel Microsoft Teams
keskkonnas ning on osalejatele tasuta.

Oma osalemissoovist anna teada SIIN <https://forms.gle/aggeD9885FT71tcU6>

Link veebikoolitusel osalemiseks edastatakse registreerimisel märgitud
e-posti aadressile päev enne koolituse algust.

Lugupidamisega

Alan Rood

nõunik | Ruumilise planeerimise osakond

Telefon: +372 5556 8761

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.agri.ee/> www.agri.ee